jagochjeffrey

Alla inlägg den 14 oktober 2017

Av Amanda Andersson - 14 oktober 2017 19:32

Hej, nu har även Sundvalls utställningen varit.
Rasringen gick väl sådär. Inget speciellt resultat, Jeffrey blev tyvärr inte placerad i bästa hane:(

Men juniorhandlingen gick desto bättre. Det var fem tävlande i min grupp.
Vi bytte hundar, jag fick en leonberger. Det var kul. Lite annorlunda men väldigt kul.
Jag vann min klass och gick till final. I final ringen då jag tävlade mot vinnaren i äldre åldersgruppen fick vi båda en ny ras som utbytes hund. Det var en Saluki, det var en jätterolig idé av domaren. I finalringen blev jag tvåa. Men jag är jätte nöjd med resultatet.
Domare: Johanna Tavares.

Jag är jätte nöjd med min prestation och resultat iallafall.

Men nu laddar jag upp för SM i Stockholm i december.
Hejdå!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en tjej på 12 år som är intresserad av hundsport. Så den här bloggen ska handla om mig och min beardedcollie Jeffrey!!

Instagram:@amanda.josefins


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards