jagochjeffrey

Alla inlägg under maj 2017

Av Amanda Andersson - 17 maj 2017 15:07

Hejsan på er, som ni märkt har jag inte varit så aktiv dom senaste veckorna men det är bara för att kag inte haft lust att skriva något.

Det har inte varit så mycket träning bara lite agility ute på gården men inte så mycket mer, förhoppnings vis så blir det träning imorgon men det är inte helt säkert. Sen så blir det heller ingen träning därför nästa vecka åker hela min familj och släkt på en utlands resa i en vecka och helgen efter det är det cross läger. Men om det blir träning i morgon så kommer det ett inlägg annars så får vi se när nästa inlägg kommer:)

Men om ni vill se bilder från utladsresan kan ni följa mig på instagram @baracoola

Ha det så bra så hörs vi! Hej då

Av Amanda Andersson - 5 maj 2017 20:55

Hej, igår var vi på lydnads kurs igen! Innan Jeffrey ens hade hoppat ur bilen var han så taggad att han skakade! Han var så ivrig och sprallig i början men senare på träningen var han super duktig! Det är så skönt att jag kan släppa han när vi är ute på en grus plan,så att vi kan leka och busa!

På kursen tränade vi på att gå fot och "sitt stanna kvar" , Jeffrey tycker att det är lite jobbigt att man inte får gå fram efter en liten stund. Men snart så tror jag att har förstår exakt vad jag vill!! Det var allt för idag, glöm inte att gilla och kommentera !! Heej dåå!

Presentation


Jag är en tjej på 12 år som är intresserad av hundsport. Så den här bloggen ska handla om mig och min beardedcollie Jeffrey!!

Instagram:@amanda.josefins


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards